• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مازندران قهرمان تکواندوی کارگران کشور شد

  • 09 اسفند 1401 - 12:54
مازندران قهرمان تکواندوی کارگران کشور شد

بیژن شفیع خراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی تکواندوی کارگران کشور بعد از رقابت تیم‌های حاضر در شاهرود با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید، ابراز کرد: نیم مازندران قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.
وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها پس از مازندران تیم‌های اصفهان و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند، افزود: تیم شاهرود نماینده استان سمنان به مقام چهارمی دست یافت.
رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور با بیان اینکه ۱۱۰ ورزشکار از ۱۸ استان در این دوره از رقابت‌ها با هم به رقابت پرداختند، تاکید کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کیوروگی و پومسه به میزبانی سالن ورزشی شهرداری شاهرود برگزار شد.
خراسانی با بیان اینکه قهرمانان اوزان مختلف به اردوی تیم ملی تکواندوی کارگری کشور دعوت شدند، بیان کرد: محمدرضا عرب از تیم مازندران به عنوان فنی‌ترین مربی نیز شناخته شد همچنین هادی خالقیان از تیم استان سمنان به عنوان فنی‌ترین بازیکن جایزه خود را از دست مسئولان برگزار دریافت کرد و کاپ اخلاق هم به تیم کردستان رسید.
وی با بیان اینکه ۱۴ داور رسمی فدراسیون تکواندو این رقابت‌ها را قضاوت کردند، افزود: دو داور از این بین داور بین المللی تکواندوی کشورمان بودند همچنین سطح رقابت‌ها نیز بسیار بالا بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.