• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لیگ جذابی داریم/باید هیجان وارد لیگ بانوان شود

  • 13 آبان 1402 - 0:00
لیگ جذابی داریم/باید هیجان وارد لیگ بانوان شود

نیلوفر رشیدی پس از شکست ۳ بر ۲ برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خیلی از بازیکنانم راضی هستم و تمام برنامه‌هایمان را در دو ست اول انجام دادند. بازیکنان جوانی داریم، اما خوب بازی کردند. سپاهان بازیکنان باتجربه‌ای دارد.
وی در امتیازات حساس خیلی به داور اعتراض داشتیم و او باید بتواند بازی را آرام کند. فکر می‌کنم داور چند خطا سپاهان را نگرفت و همین تمرکز تیم ما را بهم ریخت.
رشیدی تاکید کرد: خوشحالم که لیگ جذابی داریم و به عنوان یک مربی جوان نظرم این است که برای نتیجه‌گیری باید هیجان را وارد والیبال بانوان کنیم. امیدوارم همانطور که بازیکنانمان در حال پیشرفت هستند، داوران و مربیان نیز سطحشان بالا برود که پایان همه این ها به رشد تیم ملی کمک می‌کند.
صدیقه ذوالفقاری، بازیکن مهرسان تهران نیز تصریح کرد: بازی زیبایی از سوی هر دو تیم ارائه شد، اما واقعا باید برای این کادر داوری تاسف خورد. ست چهارم را علنی به تیم مقابل دادند و خطاها را نگرفتند. باید فکری کرد.
او ادامه داد: اجازه آوردن دوربین و فیلمبرداری نمی‌دهند. شاید یکی از دلایلی که پخش زنده در اصفهان نیست هم همین باشد. بگذارید ببینیم چه اتفاقی افتاده است. بازی زیبایی بود اما واقعا ناداوری حق ما را خورد.
انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49696

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.