• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لطفا مزاحم نشوید؛ اکنون وقت آرامش است

  • 26 بهمن 1401 - 12:55
لطفا مزاحم نشوید؛ اکنون وقت آرامش است

نکونام که در سه فصل گذشته شرایط خوبی را با فولاد در لیگ برتر تجربه کرده و همچنین قهرمانی جام حذفی، کسب دو سهمیه آسیایی، قهرمانی در سوپر جام و رسیدن به مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است، اکنون در رویای صعود به جمع چهار تیم اول آسیا است. موفقیتی که با توجه به ظرفیت تیم فولاد و تجربه سرمربی لالیگایی این تیم، دور از دسترس نیست.
به گزارش ایسنا، البته قصه فصل بیست و دوم فولاد با جواد نکونام متفاوت رقم خورده است؛ فصلی که علی‌رغم جذب بازیکنان خوب با بدشانسی فراوان از جمله مصدومیت های متعدد و حواشی بیرون از زمین برای فولادی ها همراه بود و منجر به کسب نتایجی شد که با تلاش های بسیار شاگردان نکونام همخوانی نداشته و دل هواداران فولاد را نگران کرده است.
اکنون که فولاد مسیر پر فراز و نشیب این فصل را از رقابت ها تا به این جا پشت سرگذاشته و به حساس ترین روزهای فصل فوتبالی خود رسیده، نیاز است از فضای ملتهب این روزها و حواشی ها به دور باشد؛ فضایی که برخی به دنبال تخریب و جوسازی ها به منظور کسب نتایج نه چندان خوب فولاد و حواشی خارج از زمین فوتبال هستند، آن هم فارغ از این که فولاد در مهمترین روزهای فوتبالی خود در چند فصل اخیر است و باید فقط حمایت شود.
خودزنی هایی که در این روزهای حساس تیشه به ریشه فولاد می زند، باید از سوی مدیریت این باشگاه به بهترین شکل مدیریت و کنترل شود تا فولاد در فصلی که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، بتواند هم آبروی فوتبال ایران باشد و هم پرچم خوزستان را بالا نگه دارد.
اکنون بهترین راه کمک به فولاد حمایت و تزریق همدلی است؛ جایی که نکونام و شاگردانش باید با آرامش و به دور از حاشیه راهی قطر و دیدار با الفیصلی شوند، فولادی که الان برای ایران، تیم ملی است و بعد از نتایج ضعیف ایران در جام جهانی باید از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند و پرچم دار ایران در این رقابت ها باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.