• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لزوم بازنگری در مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر

  • 07 آبان 1400 - 9:36
لزوم بازنگری در مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد از روز ۳ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه “د” در تبریز آغاز شد و طی روزهای ۴، ۵ و ۷ آبان ماه در سه گروه دیگر در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و البرز ادامه یافت. البته مسابقات دور برگشت نیز بعد از دو هفته استراحت طی روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ آبان ماه در شهرهای تهران، ساری، قائمشهر و آمل برگزا ر خواهد شد.

در این راستا مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۶ که سابقه حضور در المپیک توکیو را هم دارد به خبرنگار مهر گفت: قراردادهای ناچیز در کشتی به هیچ‌وجه قابل قیاس با سایر رشته‌ها نیست. به هر حال اگر می‌خواهیم قراردادهای لیگ کشتی به مرز مطلوب برسد باید تمامی مجموعه حاضر در این رشته وارد عمل شوند به طوری که مسئولان فدراسیون، کشتی گیران و مربیان باید کمک کنند و همه امور را صرفاً به جلب نظر اسپانسر محدود نکنند.

آزادکار تیم سهند ارس اظهار داشت: چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم با تیمی که هدایت آن برعهده علیرضا رضایی است در لیگ شرکت کنم. ضمن اینکه در این مدت تمرینات خوب و متفاوتی داشتم و با آمادگی قابل قبولی در لیگ به میدان خواهم رفت.

وی در پایان با اظهار امیدواری به بالا رفتن سطح کیفی پیکارهای لیگ برتر امسال گفت: پیش بینی می‌کنم لیگ امسال در ادامه بسیار متفاوت و جذاب خواهد شد، چرا که مهره‌های نامدار کشتی در چند تیم تقسیم شده‌اند در نتیجه امسال کورس قهرمانی بین حداقل ۴ تیم خواهد بود و بر خلاف سال‌های گذشته در انحصار یک تیم نیست. فقط امیدوارم در مرحله نهایی لیگ برتر تماشاگران هم بتوانند مجوز حضور در سالن را کسب کنند تا مبارزات لیگ هم جذاب و پر حرارت برگزار شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9836

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.