• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قمی: تیم ملی جودو با ترکیب کامل به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود

  • 03 دی 1402 - 18:02
قمی: تیم ملی جودو با ترکیب کامل به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جودو قهرمانی کشور به مدت دو روز در سالن شهید محسن چکاه بوشهر برگزار شد. حضور برخی چهره‌های نام آشنایی که چند سالی به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی از تاتامی مسابقات دور بودند در کنار جوانان با آتیه باعث شد، رقابت‌های سطح بالا و جذابی را علاقمندان به جودو شاهد باشند. موضوعی که رضایت حسین قمی سرمربی تیم ملی را نیز در پی داشت.
قمی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: حضور ۲۴۵ جودوکار در این دوره از مسابقات از استان‌های مختلف و تقابل جوانان و با تجربه‌ها در اوزان مختلف باعث شد تا سطح فنی قابل قبولی را شاهد باشیم. در این بین در اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم مسابقات خیلی نزدیک بود. به عنوان مثال مبارزه محمودی و پاپی در فینال یک رقابت جذاب و دیدنی بود که محمودی بعد از ۱۰ دقیقه پیروز و به مدال طلا دست یافت.
وی در مورد اینکه در این دوره از مسابقات پدیده‌ای نظر شما را جلب کرد یا خیر گفت: در وزن ۹۰- کیلوگرم محمد نیک آبادی از لرستان چهره جدیدی بود که مبارزات سطح بالایی را به نمایش گذاشت و با برتری مقابل همه مدعیان به سکوی نخست و مدال طلا دست یافت. در اوزان دیگر هم چند جوان با اتیه توانایی خود را به نمایش گذاشتند که امیدوارم همین روند را در مسابقات آتی ادامه دهند.
سرمربی تیم ملی در مورد برنامه‌های آتی خود گفت: اردیبهشت ماه سختی را در ابتدای سال ۱۴۰۳ پیش رو داریم. اول ماه مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ و پایان ماه هم ابوظبی مسابقات قهرمانی جهان، این دو رویداد مهم باعث شده تا کار را خیلی زود شروع کنیم. طی روزهای آینده جلسه‌ای با رییس فدراسیون و کمیته فنی خواهیم داشت و پس از تنظیم برنامه‌ها، اردوهای تیم ملی را آغاز می‌کنیم. نفرات اول تا سوم مشترک به همراه منتخبین کمیته فنی به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.
قمی در پایان گفت: هدف ما حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است، به همین دلیل در همه اوزان و با بهترین نفرات به این مسابقات خواهیم رفت. پس از آن نتایج و شرایط موجود در کمیته فنی فدراسیون طرح و در خصوص ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.