• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فریدونی: نگاهمان به بالای جدول است/ با نادر محمدی به توافق نرسیدیم

  • 07 شهریور 1400 - 14:44
فریدونی: نگاهمان به بالای جدول است/ با نادر محمدی به توافق نرسیدیم

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فصل نقل و انتقالات ذوب‌آهن اظهار کرد: بازیکنانی که می‌خواستیم و مد نظر مهدی تارتار بود را جذب کردیم. هدف تیم تثبیت ذوب‌آهن در جدول است و می‌خواهیم از وضعیت دو سه سال گذشته خارج شویم و به تثبیت برسیم. نگاه‌مان به بالای جدول است اما فعلا به تثبیت تیم فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر مهدی تارتار پتانسیل متحول کردن تیم را نداشت، انتخابش نمی‌کردیم. او هر جا بوده توانسته با تیمش موفق باشد. او با امکانات و شرایط ضعیف تر ذوب‌آهن نتایج خوبی گرفته است. در پیکان و نفت مسجدسلیمان که از نظر امکانات و بودجه وضعیتی به مراتب ضعیف تر از ما داشتند، خوب کار کرده و ما مطمئنیم او در ذوب‌آهن می‌تواند موفق باشد و نتایج خوبی به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت جذب نادر محمدی و ادامه خریدهای این باشگاه گفت: جذب نادرمحمدی نشد و با او به توافق نرسیدیم اما در حال مذاکره با یک نفر دیگر هستیم که ان‌شاءالله در ادامه نهایی خواهد شد.

او درباره شروع تمرینات ذوب‌آهنی‌ها گفت: پس فردا (سه شنبه) تمرینات ما شروع می‌شود و طی فواصل مختلف برگزاری اردو هم برای تیم پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

فریدونی در پایان در رابطه با فصل پیش رو گفت: ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما نیم نگاهی به بالای جدول داریم و باید ببینیم شرایط به چه صورت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.