• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرستاده سازمان ملل با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار می‌کند

  • 17 تیر 1402 - 13:50
فرستاده سازمان ملل با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی نداء الوطن به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که فرستاده سازمان ملل در امور رژیم صهیونیستی که یک شخصیت آمریکایی است در تلاش برای دیدار با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان است.
بنابراین گزارش، هدف از این دیدار ارزیابی موضع لبنان در قبال تحولات اخیر در مرزهای جنوبی‌اش به ویژه در مناطق شبعا، کفرشوبا و الغجر است.
براین اساس، فرستاده سازمان ملل در نظر دارد در دیدار با سیدحسن نصرالله این موضوع را مطرح کند که موضع حزب‌الله در قبال فشارهای بین‌المللی علیه اسرائیل برای عقب‌نشینی از روستای الغجر، تپه‌های کفرشوبا و مزارع شبعا چیست؟
بنابر این گزارش، سازمان ملل پس از این دیدار موضع خود را در قبال تحولات اخیر مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اتخاذ خواهد کرد.
این در حالی است که در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی با اشغال بخش‌های جدیدی از روستای الغجر، موجبات اعتراضات مردم لبنان و حتی موضع‎‌گیری نظامی ارتش لبنان را فراهم آورده بود. در پی این رخداد منابع خبری از نصب دو چادر متعلق به حزب‌الله در داخل منطقه موسوم به خط آبی در مزارع شبعا خبر دادند، امری که تنش‌ها میان حزب الله و رژیم صهیونیستی را به بالاترین سطح در سال‌های اخیر رسانده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.