• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرزاد کوهیان: لیگ بسکتبال به سه دلیل با کیفیت‌تر شده است

  • 20 آبان 1402 - 18:01
فرزاد کوهیان: لیگ بسکتبال به سه دلیل با کیفیت‌تر شده است

فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه سه هفته از رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گذشته است، گفت: هر یک از تیم ها بر اساس برد و باخت هایی که در این دیدارها داشته اند، صاحب جایگاهی در جدول رده بندی هستند اما این جایگاه و عملکردی که تیم ها تا به امروز داشته اند، خیلی ملاک نیست.
وی ادامه داد: قطعا تیم هایی که امروز در بالای جدول هستند تلاش زیادی داشته اند و مزد زحمت خود را گرفته اند اما تیم های شرکت کننده در لیگ تا پایان نیم فصل و بعد در ادامه مسابقات برد و باخت های زیادی خواهند داشت. اصلا در مورد جایگاه تیم ها و در کل عملکرد آنها نمی توان پیش بینی زیادی داشت.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تاکید کرد: تقسیم خوب بازیکنان میان تیم ها از ویژگی های این فصل از مسابقات است. علاوه بر این تیم های شرکت کننده همگی از بازیکن خارجی بهره می برند در حالیکه سال گذشته فقط چهار بازیکن خارجی در لیگ حضور داشتند. در مورد اسپانسرها هم شرایط متفاوت و بهتری نسبت به همیشه داریم. این سه عامل باعث شده لیگ سال جاری سخت تر و متفاوت از همیشه باشد و این برای بسکتبال ایران خوب است.
کوهیان که تیمش در حال حاضر با پنج امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، در مورد دیدار آتی تیمش برابر لیموندیس که روز یکشنبه برگزار می شود، تصریح کرد: حریف مان اگرچه تازه وارد به لیگ برتر است اما کادر فنی خوبی در اختیار دارد و اسپانسر خوبی هم جذب کرده است. در مجموع لیموندیس به خصوص با دو بازیکن خارجی اثرگذاری که جذب کرده، تیم خوبی جمع و جور شده است. درست است که حریف مان فعلا در رده های پائین جدول است اما نمی توان از آن غافل بود.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد وضعیت کلی این تیم نیز گفت: وضعیت کلی تیم به نسبت هفته های قبل بهتر شده است. «اودراه آنوسایک» که به تازگی جذب شده هماهنگی بهتری با دیگر بازیکنان پیدا کرده است و در کل هماهنگی و آمادگی بازیکنان نسبت به آغاز فصل ایده آل تر شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.