• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فدراسیون ورزشهای همگانی حق هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ندارد

  • 23 مرداد 1400 - 20:59
فدراسیون ورزشهای همگانی حق هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ندارد

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع در مورد اظهاراتی که در مورد شرایط مینی فوتبال صورت گرفته است، گفت: پیام حضور انجمن مینی فوتبال در فدراسیون ورزش های همگانی این است که مأموریت اصلی این انجمن، همگانی است و ضروری است تلاش ها در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ۲۵۰۰ زمین مینی فوتبال در سراسر کشور فراهم شود.
شجیع افزود: معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش هیچگاه در مورد حمایت از ورزش قهرمانی قولی به رشته ای نداده است و از همان ابتدا هم مشخص بود که مینی فوتبال به صورت همگانی در فدراسیون ما فعالیت خواهد کرد. طبق سیاست های ابلاغی هم ما این حق را نداریم که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

شجیع در پاسخ به این سوال که چرا مینی فوتبال به فدراسیون فوتبال منتقل نمی شود گفت: بر اساس ساختار تشکیلاتی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حال حاضر امکان انتقال انجمن مینی فوتبال به این فدراسیون وجود ندارد. ولی ما امیدواریم مثل اتفاقی که در فوتبال ساحلی افتاد، مینی فوتبال هم خیلی زود مورد حمایت فیفا و فدراسیون مربوطه قرار گیرد.

شجیع در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان با توجه به سیاست های خود مأموریت همگانی را برای انجمن مینی فوتبال در اولویت قرار داده است و ما در همین راستا به دنبال استفاده از ظرفیت های مینی فوتبال در راستای ورزش همگانی هستیم.

وی‌ در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به توسعه پرشتاب مینی فوتبال در سراسر کشور امیدواریم به زودی شرایط برای حمایت بیشتر از این انجمن و ‌ورزشکاران این رشته فراهم شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.