• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

غروب والیبال ژاپن نزدیک است/ جام ۲۲ راهی توکیو می‌شود

  • 02 شهریور 1402 - 19:00
غروب والیبال ژاپن نزدیک است/ جام ۲۲ راهی توکیو می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، توشیکی تسوتسومی یکی از خبرنگاران خارجی حاضر در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه است.
وی در گفت‌وگوی کوتاهی درباره شرایط تیم ملی ژاپن، نسل آینده والیبال این کشور، جو سالن برگزاری و پیش‌بینی قهرمان این دوره از رقابت‌ها، با اشاره به نسل طلایی والیبال ژاپن اظهار داشت: نسل فعلی ژاپن، طلایی‌ترین نسل تاریخ والیبال کشور ماست و دیدیم که در لیگ ملت‌ها هم درخشان‌ترین نتیجه چندسال اخیرش را گرفت که قابل تحسین است.
خبرنگار رسانه والی‌لاگ ژاپن افزود: متأسفانه به‌رغم نتایج خوبی که تیم ملی ژاپن در رده بزرگسالان گرفته است، اما فدراسیون والیبال ژاپن برنامه‌ریزی خوبی برای تیم‌های رده سنی پایه انجام نداده است و این موضوع تیم ملی والیبال ژاپن را در سال‌های آتی به دردسر خواهد انداخت.
تسوتسومی به جو فوق‌العاده ورزشگاه غدیر ارومیه اشاره کرد و گفت: جو سالن غدیر ارومیه در هیچ جای دنیا نظیر ندارد. من در کشورهای مختلفی نظیر لهستان بوده‌ام اما جو این سالن شش هزار نفری واقعاً وحشتناک و غیرقابل توصیف است.
وی گفت: در ژاپن نیز هواداران پرشوری داریم که سالن را پر می‌کنند. اما واقعاً جو ورزشگاه غدیر ارومیه بی‌نظیر است و در کل دنیا نظیر ندارد.
خبرنگار ژاپنی به پیش بینی‌اش درباره تیم قهرمان نیز گریزی زد و تصریح کرد: همانطور که قبل از شروع تورنمنت گفته بودم ایران و ژاپن به فینال می‌رسند اما این را جایی یادداشت کنید که تیم ملی ژاپن قهرمان مسابقات خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.