• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عنایتی: هرچه از قلعه‌نویی خواستیم، به ما داد

  • 07 شهریور 1402 - 19:04
عنایتی: هرچه از قلعه‌نویی خواستیم، به ما داد

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از جلسه‌اش با تاج و قلعه‌نویی عنوان کرد: فکر می‌کنم جلسه امروز (سه‌شنبه) بیشتر درباره تیم ملی امید بود و من دغدغه‌هایی داشتم که دوستان کمک کردند و بسیاری از موانع رفع شد و سعی می‌کنیم از فردا به بازی‌های حساس ازبکستان فکر کنیم. تمرکز ما روی بازی‌های المپیک است.
او در ادامه گفت: تلاش ما این است که نه باشگاه‌ها و نه تیم ملی ضربه نخورند و در جلسه امروز، موانع را به صورت کلی از سر راه برداشتیم. نمی‌خواهیم اتفاقاتی که در سال‌های قبل برای تیم ملی افتاد، تکرار شود زیرا دوره‌های خوبی وجود داشت که به دلیل اینکه تیم ملی امید بازیکن نداشت، نتایج خوبی نگرفت. بزرگترین حسن جلسه امروز، هماهنگی با سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود که ما هر چه خواستیم در اختیار ما گذاشتند.
وی ادامه داد: من حتی زیاده‌روی کردم و اتاق قلعه‌نویی را گرفتم و از آن‌ها خواستم که زمینی که تمرین می‌کنند را در اختیار ما بگذارند. حتی سه چهار بازیکن تیم ملی بزرگسالان را خواستم که در اختیار ما بگذارند. هماهنگی‌های خوبی توسط آقای نبی انجام شده و چیزهایی که خواستیم در اختیار ما گذاشتند و امیدواریم در ازبکستان از این مرحله فوق‌العاده سخت عبور کنیم. بعد از آن شرایط ما بهتر می‌شود و با کمک دوستان در لیگ و خبرنگاران امیدواریم از این مرحله عبور کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.