• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است

  • 29 بهمن 1401 - 12:50
عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان محمدی صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مدرسه ایران در خرمشهر بیان کرد: این پروژه با کمک خیر در دست ساخت است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان این اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال است، افزود: با تخصیص به موقع اعتبار امید داریم در مهر ماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: در پی گزارشی که نماینده مردم این شهرستان از فضاهای آموزشی داشتند وزیر آموزش و پرورش امر کردند که امروز از پروژه‌های مدرسه سازی و مدارس این شهرستان بازدید کنم.
خان‌محمدی ادامه داد: امروز ظهر در فرمانداری خرمشهر جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پروژه‌های مدرسه سازی خواهیم داشت و در تهران نیز این موارد پیگیری می‌شود.
وی گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است و امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز از دبستان مهدیه در نقطه صفر مرز خرمشهر، مدرسه شهید باهنر، دبستان دخترانه حمیده کاظمی، دبیرستان پسرانه شهید فهمیده، بازارچه کار آفرینی هنرستان خوارزمی و پروژه ساخت مدرسه ایران بازدید کرد.
وی همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام نقطه صفر مرزی خرمشهر به شهدا ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38930

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.