• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عزیزی‌خادم نگاه جنسیتی ندارد / درصد حضور دختران خوزستانی در تیم‌های ملی کم است

  • 20 دی 1400 - 11:45
عزیزی‌خادم نگاه جنسیتی ندارد / درصد حضور دختران خوزستانی در تیم‌های ملی کم است

شادی مهینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور در استعدادیابی فوتبال بانوان خوزستان، اظهارکرد: در این مرحله ۱۰ بازیکن برتر خوزستان و همچنین ۱۰ بازیکن سطح دوم استان در ورزشگاه تختی اهواز حاضر و مورد ارزیابی قرار گرفتند تا بتوانیم بهترین‌ها را برای حضور در استعدادیابی کشوری انتخاب کنیم.

وی با بیان این‌که بهترین‌ها به کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال معرفی می‌شوند، افزود: در پایان مرحله استعدادیابی منطقه‌ای نیز استعدادیابی کشوری انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ادامه نیز درباره دیدگاه فدراسیون نسبت به فوتبال پایه، عنوان کرد: چند ماه پیش با رییس فدراسیون جلسه‌ داشتیم و دیدگاه آقای عزیزی خادم روی توسعه فوتبال پایه بود و از مردادماه نیز کار در بخش پایه پسران و از اواخر آذرماه نیز استعدایابی در بخش بانوان، آغاز شد.

وی درباره استعدادهای فوتبال خوزستان در بخش بانوان نیز گفت: از سال ۸۶ جزو مربیان تیم های ملی فوتبال هستم. آن اوایل خوزستانی‌های زیادی را در تیم‌های ملی داشتیم اما به نظرم تعداد مدارس فوتبال بانوان در خوزستان کم شده و این مهم نیز در کاهش تعداد خوزستانی‌ها تاثیر داشته است. البته هنوز خوزستانی‌هایی از جمله نگین زندی و سارا ظهرابی‌نیا را در تیم‌های ملی داریم ولی درصد حضور خوزستانی‌ها در تیم‌های ملی پایه کم است.

مهینی عنوان کرد: اکنون آقای عزیزی خادم و کمیته جوانان فدراسیون نگاه جنسیتی ندارند و امیدوارم در فوتبال استان‌ها نیز این موضوع لحاظ شود و تفاوت‌ها کمتر و بانوان فوتبالیست بیشتر پیشرفت کنند. هر چقدر بانوان پیشرفت کنند، دست ما برای انتخاب نفرات در تیم‌های ملی باز است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14348

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.