• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عباسی، میرنوراللهی و اسماعیلی نمایندگان ایران در روز دوم

  • 24 آبان 1401 - 12:27
عباسی، میرنوراللهی و اسماعیلی نمایندگان ایران در روز دوم

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از رقابتهای تکواندو جهان به مبارزه تکواندوکاران در اوزان ۶۲-، ۶۷- و ۸۷- کیلوگرم اختصاص دارد که تیم کشورمان در هر سه وزن نماینده دارد.
سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت به مصاف برنده «کارولین جلسویک» از نروژ و یا «آلیشیا والدز» از پاراگوئه قرار بگیرد. در سمت جدول میرنوراللهی نمایندگان کره جنوبی، هند و «اشلی کرایولد» حریف قدرتمند کانادایی و نفر دوم رنکینگ جهانی حضور دارد. در این وزن، ۴۱ شرکت کننده حضور دارند.
زینب اسماعیلی دیگر نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم در یک قرعه سخت باید با «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ مبارزه کند. نایب قهرمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه در صورت برتری برابر این رقیب قدرتمند مقابل برنده دیدار نمایندگان پورتوریکو و صربستان قرار بگیرد. در این وزن ۳۵ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.
ابوالفضل عباسی قهرمان رقابت‌های نوجوانان جهانی در صوفیه بلغارستان ۲۰۲۲، در وزن ۸۷- کیلوگرم دور اول مقابل «انریکه پرز» از کوبا به میدان می‌رود و در صورت پیروزی برابر «میگوئل ماتینز» نفر اول رنکینگ جهانی از مبارزه می‌کند. در سمت جدول عباسی نمایندگان صربستان و آذربایجان حاضر هستند. در این وزن نیز ۴۱ تکواندوکار حضور دارند.
هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور تکواندوکارانی از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا جریان دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.