• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

  • 03 اردیبهشت 1403 - 1:00
صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.
علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.
روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.
مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=56186

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.