• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شفیعیان در ۲۰۰ متر پنجم شد/ خیرآبادی در جایگاه چهارم

  • 16 تیر 1402 - 19:01
شفیعیان در ۲۰۰ متر پنجم شد/ خیرآبادی در جایگاه چهارم

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان امروز جمعه ۱۶ تیر در آرونزو ایتالیا ادامه پیدا کرد و ورزشکاران ایران در ۴ رقابت فینال به مصاف رقیبان رفتند.
ترنم اکبرزاده، نخستین قایقران امروز ایران بود که در فینال B کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از اسلواکی، صربستان، اسپانیا، لیتوانی، استرالیا، ازبکستان و یونان مسابقه داد و در پایان با کسب رکورد ۴۲.۸۵ ثانیه بالاتر از رقبا در رده نخست ایستاد و در مجموع جایگاه دهم جوانان دنیا را کسب کرد. در این رقابت قایقرانان لیتوانی و استرالیا دوم و سوم شدند.
الناز شفیعیان به عنوان تنها قایقران آسیایی در فینال A کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از لهستان، دانمارک، آلمان، مجارستان، بلغارستان، ایتالیا، اوکراین و صربستان روبه‌رو شد و در پایان با کسب رکورد ۴۰.۵۷ ثانیه در رده پنجم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان بلغارستان، آلمان و لهستان صاحب مدال شدند.
هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی در فینال A کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ایتالیا، آلمان، اوکراین، اسپانیا، مجارستان، چین، لهستان و مولداوی رقابت کردند و در پایان با کسب رکورد ۲:۱۰.۸۸ دقیقه در رده نهم جهان قرار گرفتند. در این رقابت قایقرانان مولداوی، مجارستان و اسپانیا صاحب مدال شدند.
هدیه خیرآبادی در فینال A کانوی یک‌نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از اسپانیا، لهستان، قزاقستان، مجارستان، مولداوی، ازبکستان، ایتالیا و آمریکا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان ۵:۱۰.۶۴ دقیقه در رده چهارم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان مجارستان، قزاقستان و مولداوی صاحب مدال شدند.
همچنین روز گذشته مائده شورگشتی در نیمه نهایی کانو یک نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال چهارم شد و از صعود به فینال بازماند.
این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات دور مقدماتی سه ماده دیگر برای ملی‌پوشان ایران در جریان است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.