• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سومین عملیات ضدصهیونیستی امروز در کرانه باختری

  • 04 مهر 1402 - 18:00
سومین عملیات ضدصهیونیستی امروز در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عصر امروز سه‌شنبه، مبارزان فلسطینی در یک عملیات ضدصهیونیستی موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق طولکرم واقع در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
وب‌سایت عبری «حدشوت» در این رابطه گزارش داد: امروز یکی از مواضع نظامی ارتش در نزدیکی روستای شوفه در شرق طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفت.
این وبگاه عبری زبان در ادامه ضمن ادعای عدم آسیب‌دیدن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه این عملیات مقاومتی نوشت: در جریان این تیراندازی ۲۰ پوکه گلوله در محل رخ‌دادن این اتفاق پیدا شد.
منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از اجرای این عملیات مقاومتی از سوی مبارزان فلسطینی ورودی‌های طولکرم را مسدود کرده‌اند.
عملیات ضدصهیونیستی در شرق طولکرم و تیراندازی به سوی یکی از مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که منابع محلی ظهر امروز نیز از وقوع ۲ عملیات تیراندازی به سمت اهداف صهیونیستی خبر دادند.
این منابع اعلام کردند که این ۲ عملیات تیراندازی در اریحا و طولکرم در شمال کرانه باختری طی ساعات گذشته رخ داده است.
به گفته این منابع، در یکی از این عملیات‌ها خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در شمال اریحا هدف تیراندازی قرار گرفته است.
از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت به سمت گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محله شویکه در طولکرم آتش گشودند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48188

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.