• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرمربی والیبال زنان سایپا: انجام دو بازی در هفته به تیم‌ها فشار می‌آورد/ هنوز آماده نیستیم

  • 18 آبان 1400 - 11:45
سرمربی والیبال زنان سایپا: انجام دو بازی در هفته به تیم‌ها فشار می‌آورد/ هنوز آماده نیستیم

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان ایران با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید. تیم سایپا تهران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در هر دودیدار خود به پیروزی رسید و اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

مریم هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم خود در لیگ اشاره و بیان کرد: دیدار اول ما با جوانان زرتشتی یزد بود که برای اولین بار به لیگ برتر وارد شده، تیم خوبی است اما هنوز برای به چالش کشیدن تیم‌های دیگر جا دارد. در دومین مسابقه هم مقابل مهرسان قرار گرفتیم  که در سال‌های گذشته با نام‌های دیگری در لیگ حضور داشت. بازیکنان این تیم سرویس‌های خوبی می‌زدند و توپ‌گیری می‌کردند. ما در دوره بدنسازی هستیم و بازیکنانمان هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌اند اما خوشبختانه با تلاش برنده شدیم.

او به دیدار مقابل باریج اسانس کاشان در هفته سوم لیگ اشاره و بیان کرد: ملی‌پوشان امسال در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و باریج اسانس هم ۵، ۶ ملی‌پوش دارد. تیم خوبی است و فکر می‌کنم رقابت خوبی داشته باشیم. تقریبا در یک سطح هستیم و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد، برنده میدان خواهد بود.

هاشمی در مورد افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر به ۱۰ تیم گفت: باید تعداد تیم‌ها بیشتر شود. هر چه اسپانسرهای مختلفی تیمداری کنند، بازیکنان گزینه‌های بیشتری برای جابه‌جایی دارند و رقابت‌ها فشرده‌تر می‌شود. امیدوارم در سال‌های آینده مثل لیگ مردان به ۱۴ یا ۱۶ تیم برسد.

سرمربی والیبال سایپا در مورد انجام دو بازی در هفته گفت: این سیستم فشار مضاعفی به تیم‌ها وارد می‌کند و اگر بنا باشد در سال‌های آینده هم لیگ به این صورت برگزار شود، تیم‌ها باید تمرینات خود را زودتر شروع کنند و به آمادگی کاملی برسند، چون انجام دو بازی در هفته تعداد تمرینات را در طول هفته کاهش می‌دهد و ریکاوری بازیکنان باید سریع باشد که این نیاز به کاری علمی خوبی دارد. این کار مربیان را سخت می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10504

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.