• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ستاره پر سر و صدا اما مصدوم سپاهان!

  • 18 مهر 1401 - 12:06
ستاره پر سر و صدا اما مصدوم سپاهان!

به گزارش ایسنا، مائول فرناندز یکی از بازیکنان با سابقه پرتغالی است که در لیگ برتر ایران حضور دارد. این هافبک به همراه ژوزه مورایس به سپاهان آمد و خرید پر سر و صدایی بود. فرناندز با سابقه بازی در والنسیا، اورتون و بنفیکا لباس سپاهان را بر تن کرد تا به جذابیت‌های لیگ ایران اضافه کند.

به نظر می‌رسید سپاهانی‌ها خرید خوبی انجام داده‌اند. این بازیکن از کیفیت بالایی برخوردار است اما به دلیل سن بالایی که دارد، غیبت‌های زیادی در ۸ هفته گذشته داشته است و نتوانسته به تیمش کمک چندانی کند. این هافبک ۳۶ ساله در بازی دوستانه پیش فصل مقابل خوشه طلایی در حال گرم کردن مصدوم شد. او البته به شروع لیگ رسید اما در هفته اول فرصت چندانی مقابل استقلال پیدا نکرد و تنها یک دقیقه بازی کرد.



فرناندز در ۴ هفته بعدی ۳۲۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت اما پس از آن دوباره مصدوم شد. او در سه بازی مهم تیمش غیبت داشت و هنوز مشخص نیست در هفته‌های آینده می‌تواند برای تیمش به میدان برود یا خیر.

غیبت فرناندز با وجود مصدومیت جلال‌الدین علی محمدی و کمبود بازیکن و هم‌چنین مشکلات این تیم در نقاط مختلف زمین شرایط را برای ژوزه مورایس دشوار کرده است. جذب این ستاره پر سر و صدا نتوانسته کمکی به طلایی‌پوشان کند و این مساله ضربه بزرگی به این تیم زده است.

در عین حال برخی از کارشناسان نسبت به عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان انتقاد زیادی داشته‌اند و کیفیت کامسوبا، نیلسون جونیور و رناتو داسیلویرا را برای سپاهانی‌ها ایده‌آل نمی‌دانند. باید منتظر ماند و دید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سپاهانی‌ها با حضور بازیکنان خارجی خود می‌توانند عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساندند یا خیر.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.