• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سایپا باز هم شکست خورد/ پاس گرگان سه پله صعود کرد

  • 08 آذر 1402 - 18:04
سایپا باز هم شکست خورد/ پاس گرگان سه پله صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه هشتم آذرماه) با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری شد.
تیم سایپا در یکی از دیدارهای این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان چادرملو اردکان بود و ۳ بر صفر مغلوب حریف شد.
شاگردان کامبیز یعقوبی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا به چهارمین برد خود دست یابند و با ۱۳ امتیاز فعلاً یک پله در جدول صعود کرده و در جایگاه پنجم قرار گیرند تا پس از پایان مسابقات هفته هشتم جایگاه نهایی تیم‌ها مشخص شود.
سایپا هم با یک برد و ۵ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند تا در هفته نهم برابر ایفاسرام اردکان برای کسب دومین برد و فرار از انتهای جدول تلاش کند.
در نظرسنجی مردمی روی کانال تلگرامی فدراسیون والیبال هم ۶۵ درصد از ۸۶۷ رأی داده شده نتیجه این مسابقه را درست پیش‌بینی کرده و رأی به برد چادرملو داده بودند.
در پنجاه و سومین دیدار لیگ برتر مردان، پاس گرگان میزبان شهرداری ارومیه بود و ۳ بر صفر حریف را شکست داد تا به یک برد شیرین در خانه دست یابد. شاگردان عیسی سنگدوینی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۳ پیروز این دیدار شدند تا به چهارمین برد خود دست یافته و ۱۰ امتیازی شوند.
پاس گرگان با کسب این نتیجه فعلاً در جدول رده‌بندی سه پله صعود را تجربه کرده و در جایگاه هفتم جای خواهد گرفت تا با مشخص شدن نتایج دیگر دیدارها جایگاه نهایی‌اش مشخص شود.
شهرداری ارومیه هم یک رتبه بالاتر از سایپا در رده سیزدهم با دو برد و ۶ امتیاز باقی خواهد ماند تا در هفته نهم در خانه برای شکست مس رفسنجان تلاش کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50754

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.