• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ساعی: جلسه خوبی با دکتر سجادی داشتیم/ دغدغه تکواندو را مطرح کردیم

  • 26 بهمن 1401 - 12:56
ساعی: جلسه خوبی با دکتر سجادی داشتیم/ دغدغه تکواندو را مطرح کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه هادی ساعی در یک برنامه تلویزیونی از وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد و خواستار دیدار با سجادی شد، عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه رئیس فدراسیون تکواندو به همراه اصغر رحیمی با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان با وی به طور اختصاصی دیدار و گفتگو کرد.رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص جلسه فوق گفت: قبل از هر چیز باید از دکتر سجادی تشکر کنم که شرایط این دیدار را فراهم کرد و با حوصله مسائلی را که مطرح کردیم را شنید و برای هر کدام راهکاری ارائه داد. در جریان این دیدار گزارشی از فعالیت‌های یک سال اخیر در بخش‌های مختلف، موفقیت تیم‌های ملی مردان، بانوان و پاراتکواندو را ارائه دادیم که مورد توجه دکتر سجادی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در خصوص تأسیس مرکز آموزش جهانی در تهران و برگزاری دوره‌های بین المللی آموزشی که یکی از همین دوره‌ها به میزبانی خانه تکواندو با حضور نزدیک به ۱۵۰ مربی داخلی و خارجی در حال برگزاری است، حضور در استان‌ها با هدف آشنایی با مشکلات تکواندوکاران، بررسی و توسعه امکانات هیأت‌های استانی گزارشی ارائه داده و برخی مسائل و مشکلات را نیز مطرح کردیم.
ساعی با اشاره به شرایط فعلی تیم‌های ملی اظهار داشت، جلسه بسیار خوبی با نفر اول ورزش کشور داشتیم که با تشریح شرایط تیم‌های ملی در مسیر کسب المپیک، گزارشی از روند آماده سازی تیم‌های ملی، رقابت‌های پیش رو بخصوص تقویم فشرده رقابتهایی کسب امتیاز ورودی المپیک ارائه و راهکارهای حضور موفق در رقابت‌های فوق و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بررسی شد.
رئیس فدراسیون عنوان داشت: در این جلسه وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رشته‌هایی که قابلیت کسب مدال در المپیک را دارند محدود هست و تکواندو یکی از همین رشته‌ها است، تاکید کرد که تکواندو برای کسب سهمیه باید در رقابت‌های متعددی شرکت کند. بر همین اساس هر گونه حمایت و کمکی که لازم باشد انجام خواهیم داد تا بدون دغدغه بتوانید برنامه خود را اجرایی کرده و روند خوب تکواندو با سرعت بیشتری پیش برود.
وی در پایان عنوان داشت: مسیر سخت و دشواری پیش رو داریم که امیدوارم با حمایت و کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم به بهترین شکل از آن عبور کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.