• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سازمان تامین اجتماعی کارگزار رسمی برون مرزی جذب می کند

  • 07 شهریور 1401 - 13:00
سازمان تامین اجتماعی کارگزار رسمی برون مرزی جذب می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تأمین‌اجتماعی در نظر دارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ساکن یا شاغل در کشورهای دیگر، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون‌مرزی در کشورهای قطر، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، عمان، چین، کره‌جنوبی، ژاپن، مالزی، هندوستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، نروژ، بلژیک، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، قبرس، روسیه، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس و اتریش از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام نماید.
بر اساس اطلاعیه این سازمان، کلیه علاقمندان می‌توانند به منظورکسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت امور بین‌الملل این سازمان ( ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی) به نشانی mss.tamin.ir مراجعه و پس از تعیین محل فعالیت در کشور پذیرنده که در آن سکونت یا فعالیت دارند (فقط یک محل)، فرم درخواست مربوطه را به پست الکترونیکی اداره‌کل امور بیمه‌شدگان به نشانی [email protected] ارسال نمایند. متقاضیان می‌بایست بعد از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی، فرم درخواست و مدارک موردنیاز را حداکثر تا ۳۰ مهر سال جاری به ایمیل اعلام شده ارسال کنند.
در حال حاضر ۳۱ کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی در ۱۸ کشور جهان فعال هستند و متقاضیان ساکن یا شاغل در خارج از کشور می‌توانند برای بیمه‌پردازی، تجمیع سوابق، درخواست بازنشستگی و سایر خدمات به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند. حق‌الزحمه خدمات این کارگزاری‌ها توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود و هموطنان هیچ مبلغی بابت درخواست و دریافت خدمات پرداخت نمی‌کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28331

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.