• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

«روزهای بی‌خبری» به آفریقای جنوبی می‌رود

  • 25 بهمن 1401 - 12:53
«روزهای بی‌خبری» به آفریقای جنوبی می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، «روزهای بی‌خبری» در بخش مستند جشنواره رپیدلیون ژوهانسبورگ، در هفتم مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۶ اسفند ماه به همراه جلسه پرسش و پاسخ اکران خواهد شد.
مستند «روزهای بی خبری»، روایت‌گر سرگذشت علی محمد پیرمرد ۸۴ ساله آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است و این مستند به زندگی و کار علی محمد می‌پردازد.
این مستند پیش از این منتخب جشنواره‌های ملی و جهانی از جمله، بیست‌ و یکمین جشنواره جهانی روستایی آپوریا کره جنوبی، نوزدهمین جشنواره جهانی فیلم ایسکیا ایتالیا، سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، پنجاه‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و … شده است.
عوامل مستند «روزهای بی‌خبری» عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابوالفضل تاجیک، مشاور کارگردان: پیام زین‌العابدینی، تدوین: مجید شتی، تصویربردار و صدابردار: جعفر عمارلو، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، صداگذاری: محمد قاسمی، دستیار کارگردان: مجتبی عمادی، مدیر تولید: محمدرضا تاجیک، طراح پوستر: علیرضا بخشی، تیزر: مژگان عبدالهی، تهیه‌کننده: مهدی مطهر.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38812

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.