• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

روزانه ۷ دوره آموزشی نجات؛ میانگین آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر

  • 20 فروردین 1402 - 13:55
روزانه ۷ دوره آموزشی نجات؛ میانگین آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، فایق عبدالله‌زاده گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی برای امدادگران در سه سطح مقدماتی، تخصصی پایه و تخصصی پیشرفته و در رشته‌های نجات در کوهستان، جست‌وجو و نجات در حوادث جاده، نجات در سیلاب، جست‌وجو و نجات از آوار، تغذیه و بهداشت اضطراری، مخابرات و ارتباطات رادیویی در زمان سانحه و کمک‌های اولیه برگزار شده‌است.
وی توضیح داد: اگر تعداد دوره‌ها را تقسیم بر ۳۶۵ روز سال کنیم، در سال ۱۴۰۱ به طور میانگین در هر روز ۷ دوره آموزش تخصصی برای امدادگران هلال احمر در سراسر کشور برگزار شده است.
عبدالله‌زاده افزود: علاوه بر آموزش امدادگران در سالی که گذشت، ۵۰ دوره تربیت مربی نجات در رشته‌های مختلف برگزار و در نتیجه آن یک هزار و ۵۴۳ مربی امداد و نجات به جامعه بزرگ مربیان هلال احمر اضافه شدند.
وی همچنین از بازنگری در سرفصل‌ها و فرآیندهای آموزشی رشته‌های نجات در کوهستان، آوار، جاده و سیلاب با حضور کارشناسان و مربیان پیشکسوت امداد و نجات در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته همچنین ۱۸۶ دوره ضمن خدمت برای کارکنان جمعیت در ۴ گروه عمومی، شغلی، بهبود مدیریت و توجیهی بدو خدمت برگزار و ۵۱ هزار و ۵۹۰ نفر در این آموزش‌ها شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.