• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رنگرز: ۲۴ ساعته و سه شیفت کار می‌کنیم تا نساجی در شروع فصل میزبان باشد

  • 17 خرداد 1401 - 12:42
رنگرز: ۲۴ ساعته و سه شیفت کار می‌کنیم تا نساجی در شروع فصل میزبان باشد

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز در مورد مشکل استخدام قهرمانان المپیک ناشنوایان در ارگان های مختلف اظهار کرد: نکته خوبی را اشاره کردید. در دو بخش پاسخ می‌دهم، آیین نامه جذب قهرمانان ملی به هر شکل وجود دارد. ما در مازندران ۱۴ ملی‌پوش قهرمان را جذب کردیم اما مساله و مشکلی که خوردیم این بود که به لحاظ اداری ما معاذیر ساختاری جدی برای به کارگیری این طیف وسیع از قهرمانان مدال آور داریم. به این معنا که پست‌های بلا تصدی، حداقلی است. بعضا در ورزش استان مازندران به عنوان نمونه پست بلاتصدی نداریم. مضاعف بر اینکه باید ارتباطی بین مدرک تحصیلی و پست این عزیزان تعریف شود.

مدیر کل ورزش استان مازندران افزود: آن چیزی که برای برون رفت از وضعیت موجود وجود دارد این است که خواهش و استدعای من از مجموعه دستگاه‌های متولی این است که بقیه دستگاه‌ها مثل آموزش و پرورش یا دستگاه های اقتصادی مثل بانک ها و بیمه ها می توانند طبق قانون، قهرمانان ملی را به کارگیری کنند. ما در این سال ۳۶۰ مدال آور در استان مازندران داشتیم که در رقابت‌های رسمی و بین المللی کسب کرده بودند، به ازای هر روز یک مدال. سال گذشته هم ۲۵۰ نشان بین المللی از رقابت‌های رسمی کسب شد. قطعا در کشور هم همین تعداد وجود دارد و به کارگیری این هجم از قهرمانان ملی بدون بهره گیری و بهره مندی از ظرفیت‌های بین بخشی و کمک دستگاه‌های اجرایی دیگر که قانون شمول و معطوف آنها هم هست اجرایی نیست و کار سختی است.

وی افزود: در مورد ناشنوایان و یا افراد معلول تا جایی که من پیگیر هستم، چون ما این مشکل را در استان هم داریم بخشی از قهرمانان پرافتخار ما متاسفانه امکان جذب و به کارگیری آنها وجود ندارد. منتظر هستیم تا آیین نامه ای که اکنون در دولت در مراحل پایانی اصلاح آن است نهایی شود تا امکان بکارگیری آنها هم وجود داشته باشد. چون آنها با توجه به مشکلاتی که متوجه آنها است به شدت نیازمند این حمایت از باب معیشت خود هستند.

 مدیر کل ورزش استان مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا قول میزبانی قائمشهر از مسابقات تیم فوتبال نساجی را می دهید گفت: مستحضر هستید که برای اولین بار در ورزش مازندران یک تیم ریشه دار و پر افتخار ما موفق شد قهرمان جام حذفی شود و کار بزرگی را رقم بزند. عزم و اراده مجموعه استان تامین ایجاد و استانداردسازی مجموعه شهید وطنی است که میزبان خانگی تیم نساجی است. در این مسیر ما حضور رییس جمهور را داشتیم. قول مساعد و تاکید و تکلیف او را در خصوص تکمیل ورزشگاه در یک بازه ۴ ماهه را داشتیم. بعد از آن آقای سجادی و آقای استاندار هفتگی مجموعه فعالیت ها را دنبال می کنند. چیزی که الان می توان نهایی بگویم کار در سه شیفت در ۲۴ ساعت پیگیری می شود و عملیات تکمیل استادیوم در حال پیگیری است. امیدوارم تا آخر این هفته فرآیند کاشت چمن را آغاز کنیم. اولویت ما و تاکید و انتظار مسئولان از دستگاه ورزش این است که بتوانیم در میانه مرداد و شروع فصل لیگ این باشگاه بتواند میزبان باشد.

وی در ادامه در خصوص برگزار نشدن جشن قهرمانی تیم نساجی گفت: در مورد این موضوع باید بگویم ما در فرآیند بهسازی و بازسازی ورزشگاه وطنی بودیم. در یک مقطعی از دوستان در فدراسیون فوتبال دعوت کردیم و استادیوم شهدای ساری را جایگزین وطنی معرفی کردیم. مجموع موارد ۱۰ گانه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به ادره کل استان اعلام شد که به فوریت در یک بازه زمانی کوتاه ایرادات برطرف شد و در نهایت تاییدیه فدراسیون اخذ شد. بعد از دو یا سه روز ، فدراسیون گفته چون ورزشگاه استانداردهای لازم را ندارد باشگاه نساجی در خارج از خانه بازی کرد. ما برای این جشن هم موافقت کردیم و در این راستا انصافا همه مجموعه ورزش حمایت کردند. در یک زمان کوتاه به ما اعلام شد که این اتفاق قرار است در مازندران رقم بخورد. زمان کوتاه و حجم عملیات گسترده بود و با بودجه و اعتباراتی که داشتیم امکان پذیر نبود.

وی گفت: نهایتا مثل دیدارهای قبل مقرر شد که دیدار نساجی در تهران و در ورزشگاه دستگردی انجام شود. روزهای قبل هم دوستان ما برای صدور مجوز جشن قهرمانی استقلال با حضور تماشاگر اقدام کردند اما عجیب بود که با وجود پیگیری‌ها برای استان ما انجام شد. خاطر خیلی از افراد مکدر شد که چرا برای رقابتی که باید با حضور تماشاچی انجام شود مجوز صادر نشد. جای گله هم دارد و این باشگاه تنها باشگاه به معنای واقعی خصوصی است. از هیچ امکان حمایت بهره مند نشده و کار بزرگی هم رقم زده بود اما ما هم به پاسخی نرسیدیم که چرا در دیدار پایانی این اتفاق افتاد. این گله برای استان محفوظ هست. البته از برگزاری دیدارهای قبلی مشهد و تهران هم تشکر می کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.