• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رفع موانع تولید صنایع استان مرکزی در اولویت قرار دارد

  • 13 شهریور 1401 - 13:10
رفع موانع تولید صنایع استان مرکزی در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: امیدآفرینی یکی از کلیدواژه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است و شورای اطلاع رسانی نیز باید در همین راستا عمل کند و تبیین و تشریح درستی از عملکرد دولت ارائه کند.
وی با تأکید بر امیدآفرینی رسانه‌ها در جامعه ادامه داد: سیاه‌نمایی از عملکرد دولت در راستای ایجاد یأس و ناامیدی، یک خیانت است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی افزود: سیاه‌نمایی از عملکرد دولت قبل و در مقابل آن غلو کردن در مورد عملکرد دولت سیزدهم پسندیده نیست و با نگاهی به فضای بین الملل در خواهیم یافت که در عرصه داخلی و بین‌المللی نیاز به هم‌افزایی رسانه‌ای داریم تا جریان سالمی از اطلاع رسانی را شاهد باشیم.
نظری بیان کرد: دولت با تمام توان در میدان خدمت حضور دارد و یکی از اقدامات قابل توجه دولت در سال اول سفر به ۳۱ استان کشور است.
وی با تأکید بر تبیین اقدامات دولت در مورد رفع مشکلات صنایع استان مرکزی، عنوان کرد: شرایط امروز برخی از صنایع مانند آذرآب با ۶ سال گذشته قابل قیاس نیست؛ پیگیری‌هایی متعددی در طول یک سال برای رفع مشکلات صنایع استان انجام شده است و این روند برای رسیدن به نتیجه قابل قبول ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.