• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رایزنی مسئولان فدراسیون برای سفر تیم ملی واترپلو صربستان به ایران

  • 11 تیر 1402 - 13:54
رایزنی مسئولان فدراسیون برای سفر تیم ملی واترپلو صربستان به ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو و آماده سازی آن برای بازی های آسیایی هانگژو یکی از اولویت های این روزهای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است طوریکه با وجود حواشی ایجاد شده از طرف ملی پوشان (انصراف از حضور در اردوها)، مسئولان فدراسیون در تلاش هستند شرایط لازم را برای آنها و آماده سازی بهترشان مهیا کنند.
در همین راستا و علاوه بر توافقات حاصل شده برای همکاری با یک مربی صربستانی به عنوان مدیر فنی، پیگیری هایی هم صورت گرفته تا تیم دوم صربستان طی سفر به تهران برگزارکننده اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان باشند. طبق برنامه باید ملی پوشان صربستان اواسط ماه میلادی جاری یعنی تا ۱۰ روز دیگر وارد ایران شوند این در حالی است که آنها برای اخذ ویزا با مشکلاتی مواجه شده اند.
سفارت ایران در صربستان صدور ویزا برای تیم اعزامی واترپلو این کشور به تهران را منوط به واکسن کرونا و ارائه کارت مربوط به آن کرده است و همین مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: با توجه به اینکه از دوره پاندمی کرونا گذر کرده ایم، پیگیر هستیم تا بدون توجه به این مسئله مقدمات سفر تیم صربستان به تهران مهیا شود. در همین رابطه از نشست روز گذشته وزیر ورزش و روسای فدراسیون با وزیر امور خارجه هم برای طرح موضوع و پیگیری آن استفاده کردیم.
وی تاکید کرد: بسیاری از افراد در جهان به یک مرحله واکسن کرونا بسنده کردند و حتی بعضا اعتقادی به آن نداشتند. حالا که در دوران اوج کرونا فاصله گرفته ایم، مطرح کردن الزام واکسن کرونا و کارت آن کمی دردسرساز شده است. امیدواریم با مساعدت وزارت امور خارجه و سفارت ایران در صربستان، این مسئله حل شود تا سر وقت بتوانیم برنامه اردوی مشترک را اجرا کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با ایستادن روی سکوی سوم، بعد از ۴۴ سال واترپلو ایران را صاحب مدال کرد. بر همین اساس چگونگی آماده سازی این تیم برای بازی های آسیایی پیش رو اهمیت زیادی دارد.
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای اول تا نوزدهم مهرماه به میزبانی هانگژو برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.