• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راهیابی وفایی به جمع ۸ نفر برتر اسنوکر قهرمانی انگلستان

  • 10 آذر 1402 - 18:03
راهیابی وفایی به جمع ۸ نفر برتر اسنوکر قهرمانی انگلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود حسین وفایی نماینده ارزنده اسنوکر کشورمان شب گذشته از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در دیداری حساس به مصاف «متئو سلت» رفت که با یک بازی برتر موفق شد حریف انگلستانی را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به یک چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کند. وفایی پیش از این شأن مورفی قهرمان چند دوره اسنوکر جهان و مرد شماره هفت رنکینگ جهانی را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داده بود.
نماینده اسنوکر کشورمان در فریم دوم بریک ۱۳۲ در فریم پنجم: بریک ۱۳۳ و در فریم هفتم: بریک ۱۲۱ را به ثبت رساند را آمادگی بالای خود در این رقابت‌ها را به رخ حریفان بکشد.
وفایی در مرحله انتخابی به مصاف «اسکات دونالدسون» رفت که در پایان موفق شد این حریف را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد و به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کند. وفایی از دور سوم مرحله انتخابی وارد مسابقات شد و پیش‌تر «مارتین ا دونیل» را با نتیجه ۶ بر ۰ شکست داده بود.
از دیگر سو نیز «ژانگ آندا» چینی موفق شد «لوکا برسل» از بلژیک را ۶ بر ۴ شکست دهد حریف وفایی در مرحله بعدی مسابقات شود. بر این اساس حسین وفایی جمعه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف حریف چینی می‌رود. برنده این دیدار با پیروز بازی «سالیوان وژائو یلونگ» به رقابت می‌پردازد.
دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی:
مارک ویلیامز (ولز) – دینگ جونهوی (چین)
مارک سلبی (انگلستان) – جاد ترامپ (انگلستان)
حسین وفایی (ایران) – ژانگ آندا (چین)
ژائو یلونگ (چین) – رونی سالیوان (انگلستان)

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.