• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رئیس مجلس الجزایر وارد اصفهان شد

  • 01 شهریور 1402 - 1:02
رئیس مجلس الجزایر وارد اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، ابراهیم بوغالی رئیس مجلس ملی الجزایر در صدر هیئتی پارلمانی شامگاه امشب (سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه) با استقبال سیدرضا مرتضوی استاندار، وارد اصفهان شد.
استاندار اصفهان در این دیدار اظهار داشت: ایران و الجزایر علاوه بر اشتراکات فرهنگی و سیاسی و تشابه مواضع این دو کشور در موقعیت‌های مختلف در رویدادهای جهانی، متأسفانه در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی همکاری‌های کمتر را داشته است.
سیدرضا مرتضوی افزود: ما از ارتباط و افزایش تعاملات با الجزایر استقبال می‌کنیم و امیدواریم این تعاملات بتواند به درجه قابل قبولی برسد، زیرا کشور الجزایر را واقعاً کشور برادر خود می‌دانیم و مواضع قاطع شما در مقابله با رژیم صهیونسیتی دل همه مردم ما را شاد می‌کند.

رئیس مجلس الجزایر نیز ابراز داشت: امیدواریم دریچه همکاری‌ها به سمت روابط بسیار بهتری باز شود و روابط اقتصادی ما در سطح روابط سیاسی ارتقا پیدا کند.
ابراهیم بوغالی گفت: مردم الجزایر برای ملت ایران بسیار احترام قائل هستند، چرا که ایران کشور تاریخ، تمدن و فرهنگ محسوب می‌شود و تأثیر به سزایی در دنیا داشته است.
بازدید از آثار تاریخی و میراث فرهنگی اصفهان و ملاقات با استاندار اصفهان در راستای توسعه روابط گردشگری، اقتصادی و تجاری از جمله برنامه‌های رئیس مجلس الجزایر در اصفهان است که صبح فردا انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46798

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.