• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رئیس سیمافیلم به «نقد سینما» می‌آید/ بررسی «آرژانتین ۱۹۸۵»

  • 27 مرداد 1402 - 19:05
رئیس سیمافیلم به «نقد سینما» می‌آید/ بررسی «آرژانتین ۱۹۸۵»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که به بیست و نهمین قسمت خود رسیده است، امشب ۲۷ مرداد با موضوع «آرشیو، تاریخ، سینما» در میز گفتگوی ویژه میزبان مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم می‌شود.
همچنین در آستانه سالگرد کودتای ۲۸ مرداد، در «میز نقد سینمای ایران» با حضور محمدرضا امامقلی مستندساز و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی، مستند «کودتای ۵۳» تحلیل می‌شود. این اثر به کارگردانی تقی امیرانی که به ماجرای کودتای ۲۸ مرداد می‌پردازد، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم مستند را از آن خود کرد.
«میز نقد سینمای جهان» نیز در این هفته به سراغ فیلم سینمایی «آرژانتین ۱۹۸۵» به کارگردانی سانتیاگو میتره رفته است و مهمانان این بخش آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان هستند. این تریلر سیاسی توانست جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب ۲۰۲۳ را از آن خود کند.
فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46579

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.