• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دو رویداد برای رشته‌های راکتی/ درخشش تنیس و قهرمانی تیم ملی «پدل»

  • 13 فروردین 1403 - 7:01
دو رویداد برای رشته‌های راکتی/ درخشش تنیس و قهرمانی تیم ملی «پدل»

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ هر چند اکثر مسابقات ورزشی کم رمق و حتی تعطیل بودند اما در برخی رشته‌ها نیز شور و هیجان ادامه داشت و ورزشکاران کشورمان سال جدید را هم با موفقیت در چند رویداد بین المللی آغاز کردند.

پسران تنیس ایران در جایگاه یازدهم جهان

روزهای ابتدایی سال نو، نمایندگان تنیس کشورمان موفق شدند در رقابت‌های تنیس مقدماتی جهان با کسب ۳ پیروزی مقابل سریلانکا، هنگ کنگ و سنگاپور عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند.

مسابقات تنیس مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ تا ۱۳ فروردین ماه به میزبانی مالزی آغاز شده و در حال برگزار ی است. در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که ۳ تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب می کنند و دو تیم دیگر نیز به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفت که در نهایت با کسب ۳ پیروزی و قبول یک شکست مقابل تایلند و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم به کار خود پایان داد.

شروع موفقیت آمیز پدل ایران در سال جدید

پرونده رقابت‌های پدل ۸۰ هزار دلاری امارات با قهرمانی تیم ایران بسته شد. رقابت‌های پدل امارات تحت عنوان جام رمضان با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که از سوی میزبان، ۲ تا ۳ تیم از کشورهای مختلف به این مسابقات دعوت شده بودند. در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54956

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.