• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دوقطبی‌سازی به سود انقلاب نیست/ اتحاد ملی از ارکان مهم کشور است

  • 24 اردیبهشت 1402 - 13:50
دوقطبی‌سازی به سود انقلاب نیست/ اتحاد ملی از ارکان مهم کشور است

آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مهر و در خصوص سخنان اخیر حجت الاسلام حاج علی اکبری در نماز جمعه این هفته تهران در مورد مراقبت ائمه جمعه و مسئولان در خطبه‌ها و اظهارنظرها برای جلوگیری از ورود جامعه به حاشیه‌ها، گفت: اصل مطلب مطرح شده توسط امام جمعه موقت تهران، پرهیز از قطبی‌بندی جامعه و حاشیه‌سازی و اینکه بهانه‌ای برای انشعاب و تنش در شاکله جامعه ایجاد نشود، کاملاً درست است زیرا وحدت و اتحاد ملی یکی از ارکان مهم کشور و انقلاب است.
وی افزود: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری همواره بر یکپارچگی ملی تأکید داشته و دارند. هرگونه دوقطبی سازی به سود انقلاب و نظام نیست و موجب سو استفاده دشمن از آن می‌شود، زیرا آنها به دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه هستند تا به اهداف نامقدس خود برسند.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه اظهار داشت: همه دلسوزان انقلاب اعم از ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی کشور، نخبگان جامعه، قلم به دست‌ها، اصحاب رسانه و فعالین رسانه ملی و فضای مجازی، هم گی باید به این اصل مستلزم باشند و دقت کنند که اظهارات آنها به تنش‌های اجتماعی منجر نشود.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: الحمدالله جامعه قوی است و ظرفیت و نفوذ بالای انقلاب در قلب اکثریت جامعه وجود دارد. همچنین ساختارهای نظام جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه مواجهه با توطئه‌ها را دارد و آنها را خنثی می‌کند و از این جهت نگرانی وجود ندارد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عین حالی که نگرانی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان وجود ندارد اما باید توجه داشته باشیم که تنش‌ها در جامعه باعث ضربه‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی شده و مانع پیشرفت کشور می‌شود. این تنش‌ها هزینه بر است و باید جلوی آنها گرفته شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.