• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دورخیز «پالایشگاه»و«در آغوش درخت» برای «فجر»/قول‌هایی که عملی نشد

  • 13 آبان 1401 - 12:09
دورخیز «پالایشگاه»و«در آغوش درخت» برای «فجر»/قول‌هایی که عملی نشد

ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در دو پروژه مختلف سینمایی و سریال شبکه نمایش خانگی حضور دارد، گفت: این روزها مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده هستم و در کنار آن در پروژه سینمایی «پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت هم حضور دارم که این فیلم سینمایی در آبادان درحال فیلمبرداری است.
وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری «پالایشگاه» همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از بین پروژه‌هایی که در سال جاری کار کرده‌ام فکر می‌کنم همین فیلم «پالایشگاه» و دیگری «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا برای حضور در چهل یکمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
این مدیر جلوه‌های ویژه میدانی در ادامه درباره فعالیت‌های صنفی انجمن مدیران جلوه‌های ویژه میدانی بیان کرد: مساله تامین تجهیزات و استانداردسازی آن در حوزه جلوه‌های ویژه میدانی در سینمای ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است که مدت‌هاست دنبال حل چنین مشکلاتی هستیم.
وی ادامه داد: در همین راستا قرار بود جلسه‌ای را با آقای خزاعی رییس سازمان سینمایی داشته باشیم تا درباره مشکلات موجود گفتگو کنیم، البته نمی‌توان انتظار داشت که همه مشکلات برطرف شود اما می‌توان قدم‌هایی را برای حل برخی از مشکلات برداریم.
رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی تاکید کرد: طی سال‌های گذشته سینمای ایران در بخش‌های مختلف موفق به وارد کردن تجهیزات شده است، اما در حوزه جلوه‌های ویژه میدانی هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و فعالان در این عرصه با همان تجهیزات و امکانات قدیمی به کار خود ادامه می‌دهند و هر آنچه از جلوه‌های ویژه میدانی روی پرده سینما می‌بینید، برگرفته از خلاقیت فعالان در این عرصه است نه تجهیزات.
کرمیان در پایان گفت: لازم است که یادآوری کنم در تمام این سال‌ها با حضور مدیران مختلف سینمایی قول‌هایی برای حل مشکلاتمان دریافت کرده‌ایم اما هیچ‌گاه این قول‌ها عملی نشده و ما شاهد هیچ پیشرفتی نبوده‌ایم. البته ما در این دوره تلاش‌هایی کرده‌ایم و نامه‌نگاری‌هایی داشته‌ایم اما هنوز موفق به انجام کاری نشده‌ایم، این درحالی است که سینما با تمام کمبودهایی که ما با آن مواجه هستیم، بازهم توقع بالایی از ما دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.