• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ده‌ها افسر صهیونیست از ارتش رژیم صهیونیستی اخراج شدند

  • 28 شهریور 1402 - 19:01
ده‌ها افسر صهیونیست از ارتش رژیم صهیونیستی اخراج شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با وجود بحران شدید بخش نظامی رژیم صهیونیستی، ده‌ها افسر صهیونیست از ارتش این رژیم اخراج شدند.
روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد که در میان مقامات رژیم صهیونیستی رویکردی مبنی بر اجتناب از پرداخت حقوق بازنشستگی اعضای ارتش وجود دارد.
این روزنامه صهیونیستی تصریح کرد که این رویکرد و این تصمیم در میان نظامیان صهیونیست احساس بهره‌کشی و خیانت را به وجود خواهد آورد و این حس به قشر جوان افسران صهیونیست نیز رسوخ خواهد کرد.
روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم بیان کرد که با وجود بحران خطرناک در تعداد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و کمبود صدها افسر، ارتش این رژیم در ماه‌های گذشته ده‌ها افسر را در چارچوب طرح «کاهش تعداد نیروهای نظامی» از کار بیکار کرده است.
اسرائیل هیوم نوشت: بخشی از این اخراج‌ها در راستای روند بازنشستگی تخصیصی (هزینه بیمه بازنشستگی) برای افراد حدوداً ۳۹ ساله با سابقه ۲۰ سال خدمت در ارتش که در جریان خدمت آنان هیچ سهمیه بازنشستگی از سوی دستگاه مسئولِ آنها تخصیص داده نشده، صورت گرفته است.
بر اساس نوشته این روزنامه، علاوه بر آسیب‌های شخصی نظامیان صهیونیست، افرادی که در حال حاضر مشغول خدمت نظامی هستند و پیش از این نسبت به تداوم حضور خود در ارتش تردید داشتند، با دیدن اخراج بدونِ حقوق بازنشستگیِ هم‌خدمتی‌های خود، دلیل جدیدی برای ترک ارتش خواهند داشت؛ این در حالی است که سال‌ها به آنان وعده بازنشستگی با حقوق داده شده است.
بر این اساس، ترک خدمت نظامیان صهیونیست در نتیجه اجرای این طرح، به توانمندی‌های ارتش رژیم صهیونیستی و آمادگی آن برای جنگ پیش‌رو آسیب خواهد زد.
همچنین این روزنامه عبری زبان اعلام کرده که مقامات رژیم صهیونیستی اخراج نظامیان را محدود به ده‌ها افسر دانسته‌اند، اما بر اساس آمارهای اعلامی از سوی ارتش این رژیم تعداد نظامیان اخراجی بسیار بیشتر از این آمار است و تنها در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بیش از ۱۴۰ افسر به بهانه کاهش نیروهای نظامی، از ارتش این رژیم اخراج شده‌اند.
گفتنی است روزنامه اسرائیل هیوم پیشتر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۲، ۶۱۳ افسر صهیونیست نیز به صورت داوطلبانه استعفا داده‌اند؛ آماری که در مقایسه با ۲ سال پیش از آن، ۷۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47910

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.