• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دغدغه «هاکان دمیر» برای دیدار با ساحل عاج/ ریکاوری ذهنی راحت نیست

  • 05 شهریور 1402 - 19:07
دغدغه «هاکان دمیر» برای دیدار با ساحل عاج/ ریکاوری ذهنی راحت نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هاکان دمیر» سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از انجام آخرین تمرین تیم ملی برای دیدار روز دوشنبه برابر ساحل عاج گفت: تمرین خوبی بود اما در این شرایط با نتیجه ای که داشتیم ریکاوری ذهنی و بدنی بازیکنان واقعا راحت نیست. با این حال فکر می کنم با تمرینی که پشت سر گذاشتیم برای بازی آماده هستیم.
او درباره دو بازیکنی که تمرین را از دست دادند، عنوان داشت: ارسلان سرماخوردگی دارد و متین امروز آسیب دیدگی کوچکی پیدا کرد. قطعا آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند اما با هر شرایطی مبارزه می کنیم تا به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.
دمیر همچنین یادآور شد: بیشتر از ریکاوری بدنی، ریکاوری ذهنی مهم است. ما با تمریناتی که تابستان انجام دادیم بدن های آماده ای داریم. شاید در بازی نشان ندادیم اما بدن های بازیکنان آماده است و مهم آمادگی دوباره ذهن اعضای تیم است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی که به میزبانی اندونزی برگزار می شود، ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه روز دوشنبه به مصاف تیم ملی ساحل عاج خواهد رفت. ملی پوشان ایران دیدار اول خود در جام جهانی را ۱۰۰ به ۵۹ برابر برزیل واگذار کردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.