• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری ۲ شرور با شلیک پلیس

  • 13 آذر 1402 - 18:03
دستگیری ۲ شرور با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.
وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه دار سطح یک در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد افزود: شروران دستگیر شده که با نزاع و درگیری، عربده کشی و ضرب و جرح شهروندان باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده حسن آباد با شلیک چند گلوله دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد؛ گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت می‌باشند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50968

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.