• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت پایتخت در سومین روز از طرح اقتدار پلیس

  • 19 تیر 1402 - 18:57
دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت پایتخت در سومین روز از طرح اقتدار پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمد زیدی در تشریح این خبر گفت: سومین روز از طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در شبانه روز گذشته در مناطق ۲۲ گانه پایتخت عملیاتی شد.
وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات تهران با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۱۵ پاتوق مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات همزمان این پاتوق‌ها پاکسازی کردند. در این طرح ضربتی ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی با جرایمی از قبیل شرارت، عربده کشی، استفاده از سلاح سرد و گرم، نگهداری و توزیع موادمخدر و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی دستگیر شدند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه تیم‌های واکنش سریع پلیس در بازرسی از مخفیگاه این افراد شرور، ۲ قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۴ تیغه خشاب ،۴۷ عدد فشنگ مربوطه، توقیف یک دستگاه خودرو وکشف یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف کردند، تصریح کرد: تمامی متهمان و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.