• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارقان خودرو در پایتخت

  • 04 اردیبهشت 1402 - 13:59
دستگیری سارقان خودرو در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران درباره دستگیری سارقان خودرو اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در محدوده خیابان چناران تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی افزود: مأموران با زیر نظر گرفتن خودرو مشاهده کردند که سرنشین خودرو پژو پارس که پلاک آن مخدوش شده بود از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن در یک دستگاه خودروی پراید پارک شده می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا مأموران سریعاً وارد عمل شده و اقدام به دستگیری سارقان کنند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری ۲ مرد جوان شدند.
سرهنگ مافی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پژو پارس آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو پراید پارک شده و ۳۰ فقره دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند که در این خصوص ۱۱ شاکی شناسایی و به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد دعوت شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.