• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در بهارستان

  • 14 آذر 1402 - 18:03
دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در بهارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: سیزدهم آبان ماه نیروهای عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جمهوری تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.
وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، مأموران پلیس سریعاً در محل حاضر شده و متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت متواری شدند.
سرهنگ نادری ادامه داد: پس از تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهمان برای فرار با اسپری اشک‌آور و سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شده که با هوشمندی مأموران و استفاده از شگردهای پلیسی و قانون به کارگیری سلاح متهمان زمین‌گیر و دستگیر شدند.
وی افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند و از متهمان ۴ تلفن همراه سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیق‌های اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.