• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگاه‌های فعال در ورزش باید طبق سیاست‌ وزارت ورزش پیش بروند

  • 13 اسفند 1402 - 6:02
دستگاه‌های فعال در ورزش باید طبق سیاست‌ وزارت ورزش پیش بروند

به گزارش کلان نیوز به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه کارگروه سیاست‌گذاری ورزش در راستای اسناد بالادستی و مصوبات شورای عالی ورزش امروز با حضور کیومرث هاشمی درمحل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه اظهار داشت: سیاست ما این است که با اجرایی کردن برنامه‌های بالادستی و مصوبات شورای عالی ورزش بعد از این مدیران کل استانی وقت خود را صرف دو حوزه ورزش و جوانان کنند و دیگر درگیر برخی مسائل همچون تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نباشند.

وی افزود: براساس مصوبات شورای عالی ورزش تا اجرای طرح آمایش سرزمینی هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد. زحمت انجام مصوبات بردوش معاونت‌ها و ادارات کل خواهد بود و باید چند جلسه در این راستا برگزار کنیم تا بتوانیم بهترین خروجی را بگیریم. باید هم‌افزایی‌ها را بیشتر کنیم و گفتمان‌مان یکی شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هایی که کار ورزش و تربیت‌بدنی را انجام می‌دهند باید طبق سیاست وزارت ورزش پیش بروند. می‌بایست با دستگاه‌ها نشست بگذاریم و مصوبات را به عنوان سیاست به آنها ابلاغ کنیم. هدف اصلی ما این است که از سلیقه‌ای کار کردن هر دستگاه جلوگیری کنیم و همه دستگاه‌ها طبق سیاست ما کار را جلو ببرند.

همچنین در این جلسه اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، کاظمی‌پور معاون توسعه بانوان و مدیران کل ستادی مربوطه حضور داشتند و هرکدام توضیحاتی را درخصوص راهکارهای مناسب در پیشبرد موضوع جلسه ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54061

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.