• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خیلی از تیم‌ها با بیشترین ستاره هم نتیجه نگرفتند / نفت‌مسجدسلیمان در لیگ می‌ماند

  • 24 فروردین 1401 - 10:40
خیلی از تیم‌ها با بیشترین ستاره هم نتیجه نگرفتند / نفت‌مسجدسلیمان در لیگ می‌ماند

میثم نقی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خوشبختانه پس از چند هفته نتیجه نگرفتن در بازی مقابل ذوب آهن موفق شدیم به برد برسیم و در جدول نیز یک پله صعود داشته باشیم.

وی با اشاره به اردوی این تیم در تهران، گفت: شرایط تیم در جال حاضر بسیار خوب است و خیلی خوبی تمرین می کنیم. ما در تلاش هستیم تا نفت در لیگ بماند و مطمئنا این مهم رقم می خورد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره علت ناکامی این تیم در لیگ بیست و یکم، گفت: عدم نتیجه گیری می تواند علل مختلفی داشته باشد و به نظر من دو سرمربی قبلی تیم و حتی مدیریت گذشته زحمت کشدند اما برخی مواقع در فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که نمی تواند نتیجه گرفت ولی مطمئنم از این به بعد با تلاشی که ادامه خواهد داشت به نتایج خوبی می رسیم تا از سهمیه خوزستان در لیگ برتر محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: همت و انگیزه برای نگه داشتن تیم نفت در لیگ در بازیکنان و تمام مجموعه تیم وجود دارد و ناامید نیستیم و شرایط جدولی تاثیری در انگیزه ما ندارد زیرا شش بازی باقی مانده است و امیدواریم با کسب امتیازات کافی در لیگ بمانیم.

نقی زاده همچنین درباره کار با رضا مهاجری، گفت: با او قبلا در شهر خودرو کار کرده ام و مربی فنی است. او در تلاش است تا تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم به همین صورت شود.

وی درباره حضور تماشاگران در استادیوم ها نیز عنوان کرد: دوست دارم هواداران تمام تیم ها به استادیوم ها بیایند. واقعا بازی بدون هواداران جذابیت خاصی ندارد. در مسجدسلیمان نیز هواداران مهربان و علاقه مندی داریم که به خوبی از نفت حمایت می کنند و امیدوارم شاهد حضورشان در ورزشگاه خانگی مان باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره جوانی این تیم و نداشتن ستاره و تاثیر آن در نتایج نفت، گفت: این موضوع نمی تواند از دلایلی عدم نتیجه گیری تیم باشد زیرا خیلی از تیم های بزرگ بیشترین ستاره هم داشته اند اما نتیجه نگرفتند. در فوتبال تیم بودن مهم است تا بتوانی نتیجه بگیری. بازیکنان ما جوان هستند اما از نظر فنی کیفیت بالایی دارند و مطمئنم این بازیکنان در آینده در تیم های بزرگ بازی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.