• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خودکفایی ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)

  • 13 تیر 1402 - 11:23
خودکفایی ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری صبح سه شنبه در جشن خودکفایی ۸ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری صریحاً از کمیته امداد خواستند که توانمند سازی با رعایت تکریم در صدر برنامه‌ها باشد، این توصیه به ما نیست، امر ولایت است و امر ولایت باید در برنامه‌های ما تبلور داشته باشد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال صد هزار فرصت شغلی برای مددجویان هدف گزاری کردیم تا بتوانند خودکفا شوند، از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجو خودکفا شدند که ۸ هزار نفر آنها در خراسان رضوی است. این عدد بجز تسهیلاتی است که طبق مصوبات مجلس می‌توانیم به دیگر افراد دهک‌های مشخص شده در قانون ارائه دهیم.
وی افزود: در کمیته امداد امام خمینی (ره) یک میلیون و ۳۸۴ هزار مستعد اشتغال داریم که اگر بتوانیم در دولت سیزدهم که اشتغال و مسکن در صدر برنامه‌های آن است، به خودکفایی برسانیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها را حل کنیم.
بختیاری با اشاره به نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد گفت: در نمایشگاهی که امروز در ورودی سالن ایجاد شده است، غرفه‌های موجود با نام بانک ارائه دهنده تسهیلات مشخص شده است؛ تفاضا داریم بانک‌ها اجازه بدهند یک غرفه ثابت در بانک‌ها ایجاد شود تا به عرضه محصولات تولیدی کمک شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.