• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خشابِ پر سپاهان برابر ملوان با هوادار

  • 02 اردیبهشت 1402 - 13:54
خشابِ پر سپاهان برابر ملوان با هوادار

سپاهانی‌ها پس از پیروزی خانگی برابر مس رفسنجان با حضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان و بازگشت به صدر جدول، در هفته بیست‌وهفتم نیز با تماشاگرانشان میزبان ملوان بندرانزلی خواهند بود تا دومین گام از ۵ گام باقی مانده تا رفتن بر سکوی قهرمانی را در خانه بردارند.
به گزارش ایسنا، با اعلام رسمی باشگاه سپاهان با توجه به انجام پیگیری‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح جهت دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان و ملوان بندر انزلی با حضور هواداران،  مجوز حضور تماشاگران از سوی مسئولان مربوطه صادر شد و سامانه فروش بلیت از امروز (شنبه-۲ اردیبهشت) در دسترس قرار گرفت. 
این دیدار دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
از سوی دیگر مانند هفته گذشته و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با حامیان مالی باشگاه، هزینه بلیت این دیدار برای هواداران سپاهان رایگان است، اما دریافت بلیت از طریق سامانه و ارائه برای ورود الزامی‌ است.
سپاهان و ملوان دیدار مرحله رفت را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته‌اند و پیروزی شاگردان ژوزه مورایس در این دیدار و کسب ۳ امتیاز کامل برای بالا بردن جام قهرمانی ضروری است. نماینده طلایی فوتبال نقش‌جهان تاکنون با ۱۶ پیروزی، ۷ تساوی و ۳ باخت، ۵۵ امتیاز کسب کرده و با استقلال هم امتیاز است. از سوی دیگر قرمز پوشان پایتخت با فاصله یک امتیاز از دو رقیب آبی و طلایی خود در رده سوم جدول ایستاده که همین نزدیکی امتیازی نشان از رقابت تنگاتنگ سپاهان، استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی دارد.
اصفهانی‌ها پس از دیدار با ملوان به مصاف نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان خواهند رفت و نسبت به رقبا بازی‌های نسبتا راحت‌تری دارند تا کارشناسان رسیدن به قهرمانی را در دستان خود سپاهان بدانند. این در حالی است که سرخابی‌ها در مهم‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم داربی پایتخت را در پیش دارند و پس از گذر از این خان باید به نتایج بازی‌های رقبا چشم داشته باشند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40884

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.