• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خانه‌نشینی دلیل کم تحرکی دانش آموزان / سواد حرکتی مدیریت شود

  • 23 آبان 1400 - 0:16
خانه‌نشینی دلیل کم تحرکی دانش آموزان / سواد حرکتی مدیریت شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه خانه‌نشینی به واسطه کرونا به دلیلی برای کم تحرکی دانش آموزان تبدیل‌شده است، ابراز داشت: در چنین شرایطی ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش آموزان و نهایتاً تأمین سلامتی آن‌ها امری ضروری است.

وی بابیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های ما هستند و کم تحرکی آن‌ها باید مدیریت شود، افزود: عدم توجه به بحث تحرک و ورزش دانش آموزان و اجرا نشدن سواد حرکتی، می‌تواند در آینده مباحث و بیماری‌هایی همچون چاقی و اضافه چربی و سایر موارد را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه می‌بایست برنامه‌هایی برای اجرای طرح سواد حرکتی بین دانش آموزان استان اجرا کرد، ابراز داشت: شهرداری‌ها فضای شهری و پارک‌ها را می‌توانند برای اجرای هرچه بهتر طرح سواد حرکتی بین دانش آموزان مهیا و آماده‌سازی کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه باید کوشید تا در تمامی حوزه‌ها با سرعت بیشتر، کار را به صورت میدانی و جهادی به‌پیش برد، تصریح کرد: به خصوص در حوزه آموزش‌وپرورش باید توجه ویژه داشت چراکه توجه به سرمایه انسانی، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان سمنان شایسته و لایق بهترین خدمات هستند، افزود: امروز نیازمند کار جهادی هستیم و می‌طلبد تا به صورت میدانی در همه موارد و مسائل، به خصوص آموزش‌وپرورش بدون مُقید بودن به ساعات اداری پای‌کار باشیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10804

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.