• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حکم ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری دادگاه برای مربی تیم ملی تیروکمان

  • 13 شهریور 1401 - 13:18
حکم  ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری دادگاه برای مربی تیم ملی تیروکمان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی فدراسیون تیرو کمان با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، محمد تابع دبیرکل کمیته پارالمپیک، آرش فرهادیان رئیس امور مشترک فدراسیون‌ها به صورت وبیناری برگزار شد.
در این مجمع خلاصه عملکرد برنامه‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ تشریح شد و همچنین در مورد برنامه‌های سال ۱۴۰۱ نیز صحبت‌هایی صورت گرفت و تصویت عملیاتی شد.
غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان در خصوص اردوهای تیم‌ملی در سال ۱۴۰۰ گفت: در مجموع ۲۱۰ روز اردو برگزار کردیم و این ترتیب تیم‌های ملی تیر و کمان معادل ۵۷ درصد ایام سال را در اردو سپری کردند و تیم ملی پارا تیر و کمان نیز ۱۱۱ روز معادل ۳۰ درصد ایام سال را در اردو بود.
وی در خصوص اعزام تیم‌های ملی به مسابقات برون مرزی در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: تعداد این اعزام‌ها از سوی فدراسیون به ۷ مورد رسید و با اعزام به مسابقات المپیک و پارالمپیک به ۹ مورد رسیدیم.
رئیس فدراسیون تیر و کمان افزود: معجزه‌ای به لحاظ مالی نداشتیم و شاکله اصلی اعزام ها را مدیون وزارت ورزش، کمیته‌ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک هستیم.
شعبانی‌بهار در ادامه با اشاره به اینکه مقوله تیر و سرتیر به عنوان دغدغه ورزشکاران مطرح است، تاکید کرد: در زمینه تامین تیر و سرتیر به دغدغه ورزشکاران واقف هستیم و تلاش می‌کنیم در این راستا کمبودی نداشته باشیم.
وی همچنین به مسائل مالیاتی فدراسیون تیر و کمان اشاره کرد و گفت: در حوزه مالیاتی حکمی برای فدراسیون تیر و کمان، صادر نشده است.
گفتنی است در ادامه بازرس فدراسیون تیر و کمان در گزارش خود اعلام کرد: بر اساس حکم قطعی دادگاه، فدراسیون تیر و کمان مکلف به پرداخت هزینه ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری به مربی وقت تیم‌ملی تیر و کمان است و باید این مبلغ را به صورت ریالی یا ارزی به نرخ روز پرداخت کند و باید بدانیم این پرونده مربوط به پاداش‌ها و سایر موارد مربوط به این مربی وقت تیم ملی تیر و کمان در سال‌های گذشته است.
در این مجمع همچنین گزارش خزانه‌دار، بازرس و حسابرس ارائه شد.
برای آن برچسب آماده کرده بودیم. آن موقع بود که متوجه شرایط اتاق‌ها و نیاز به پنکه شدیم، با این حال برای خرید اقدامی نکردیم چون هزینه بالا بود، بررسی و جستجوی لازم را داشتیم و در نهایت اجازه کردیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.