• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حق‌شناس: امیدوارم با مدال‌های پاراتکواندو دل مردم را شاد کنیم

  • 03 آبان 1402 - 18:04
حق‌شناس: امیدوارم با مدال‌های پاراتکواندو دل مردم را شاد کنیم

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، حامد حق‌شناس بعد از کسی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم خوشحالم که توانستم این مدال را کسب کنم و کوچک‌ترین سهمی در شادی مردم کشورم داشته باشم.
ملی‌پوش پاراتکواندو گفت: سخت‌ترین مبارزه من دیدار نهایی با حریف قزاقستانی بود که رنکینگ سوم جهان را در اختیار داشت و خدا را شکر با اختلاف زیادی توانستم این بازی را برنده شوم و به هدف برسم.
وی در خصوص کسب مدال توسط همه نمایندگان ایران گفت: خدا را شکر تلاش‌ها به سرانجام رسید. هدف ما این بود کسی دست خالی بازنگردد. با زحمات کادر فنی، فدراسیون جانبازان و توان یابان، کمیته ملی پارالمپیک و وزرات ورزش و جوانان توانستیم به موفقیت دست یابیم.
حق شناس در پایان گفت: امیدوارم ذره‌ای توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم و خانواده تکواندو از کسب مدال‌ها خوشحال شده باشند.
تیم ملی ایران با ۱۰ ورزشکار اولین حضور خود در بازی‌های پاراآسیایی را تجربه کرد که در نهایت ۳ مدال طلا توسط روزا ابراهیمی، حامد حق شناس و مهدی پور رهنما، ۴ نشان نقره توسط رومینا چمسورکی، لیلا میرزایی، علیرضا بخت و سعید صادقیان پور و ۳ نشان برنز توسط مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی و نرگس جوادی کسب شد و نهایتاً با این ۱۰ نشان به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم‌های چین و ازبکستان به رتبه‌های دوم و سوم رسیدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.