• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حفاظت از محیط زیست مسئولیت مشترک همه کشورها است

  • 18 شهریور 1402 - 19:09
حفاظت از محیط زیست مسئولیت مشترک همه کشورها است

به گزارش خبرنگار مهر، ایمن بن سالم مدیر اجرایی مرکز ملی هواشناسی عربستان در اجلاس بین المللی مقابله با توفان‌های ماسه و گرد و غبار اظهار داشت: عربستان در کنار سایر کشورها به دنبال راه حل پایدار برای منفعت بین المللی در حوزه محیط زیست است و این کشور هم تعهد در مقابله با معضلات محیط زیستی دارد.
وی با اشاره به اینکه همه تلاش‌ها را برای مبارزه با گرد و خاک انجام می‌دهیم گفت: عربستان گام‌هایی برای مقابله با تغییرات اقلیمی از طریق ابتکارات محیط زیستی مانند ابتکار سبز عربستان برداشته است همچنین کمک می‌کنیم تا چالش‌های بین‌المللی را در حوزه محیط زیست کاهش دهیم.
مدیر اجرایی مرکز ملی هواشناسی عربستان خاطرنشان کرد: پیچیدگی‌های محیط زیستی نشان می‌دهد هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند جهت مقابله با این مشکلات دست و پنجه نرم کند و باید راه حل پویا داشته باشیم.
ایمن بن سالم با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست مسئولیت مشترک همه کشورها است، گفت: حفاظت از محیط زیست کلید کاهش توفان‌های گرد و غبار و ماسه است.
مدیر اجرایی مرکز ملی هواشناسی عربستان گفت: کارآمدترین روش‌ها را باید در زمینه حفاظت از محیط زیست و مقابله با طوفان‌های گرد و غبار و ماسه در میان بگذاریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47493

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.