• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور قطعی ۵ بوکسور در بازیهای آسیایی/ بوکسورهای ایران در راه اردن

  • 22 تیر 1402 - 13:56
حضور قطعی ۵ بوکسور در بازیهای آسیایی/ بوکسورهای ایران در راه اردن

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابی تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در ۷ وزن برگزار شد که در نهایت شاهین موسوی در وزن ۸۰ کیلوگرم، علی حبیبی نژاد در وزن ۶۳.۵، طوفان شریفی در وزن ۹۲، مسلم مقصودی در وزن ۷۱و دانیال شه‌بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم برابر حریفان خود به برتری رسیدند که به عنوان بوکسورهای اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب شده‌اند.
البته لیست تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو هنوز قطعی نشده است چرا که با رایزنی فدراسیون کمیته ملی المپیک مجوز حضور ۶ بوکسور را به تیم ملی بوکس جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو داده است و تاکنون حضور ۵ نفر قطعی شده و آن یک نفر به دلیل برخی مشکلات در وزن‌کشی هنوز وضعیت نامشخصی دارد. این موضوع قرار است پنج‌شنبه هفته آینده تعیین تکلیف شود.
همچنین تیم ملی بوکس قرار است سوم مردادماه در تورنمنت اردن حضور پیدا کند، این مسابقه جهت آمادگی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد بود. البته تورنمنت بوسنی هم در برنامه تیم ملی بوکس بود که گویا به خاطر هزینه‌های بالای این سفر لغو شد.
فدراسیون در تلاش است تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو، تورنمنت دیگری برای تیم ملی در نظر بگیرد که با کشور ارمنستان در حال مذاکره هستند و به زودی این موضوع هم تعیین تکلیف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44797

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.