• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه راه دشمنان را مخدوش می‌کند

  • 18 مهر 1402 - 18:01
حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه راه دشمنان را مخدوش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نشست خبری امروز سه شنبه (۱۸ مهر ۱۴۰۲) در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با تبریک عملیات نیروهای مقاومت در فلسطین اشغالی باید گفت این حمله برای اولین بار تهاجمی است و اراده و نشاط جوانان فلسطینی را نشان می‌دهد که هیچگاه دست از مبارزه بر نخواهند برداشت.
وی افزود: این عملیات یک مبدا تاریخی برای مبارزات ۷۵ ساله فلسطینیان خواهد شد.
ناظمی اردکانی تاکید کرد: امروز اگر غزه بشدت بمباران می‌شود مردم آن را برای خود پذیرفته است و آماده است برای رسیدن به اهدافشان هزینه پرداخت کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز رهبری انقلاب فرمودند رژیم صهیونسیتی هیچگاه نمی‌تواند این شکست را جبران کند.
وی ادامه داد: هیمنه شکست ناپذیری این رژیم شکسته شد و نشان داده شد که شکست پذیر است و انشالله تا نابودی این رژیم ادامه یابد.
دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در ادامه در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم اظهار داشت: در خصوص انتخابات مجلس باید توجه داشت که مقام معظم رهبری در ابتدای سال و در دیدار رمضان موضوع انتخابات را مطرح کردند و مطالبه مشارکت حداکثری را اعلام فرمودند و باید آن عارضه‌ای که در انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ۱۴۰۰ تکرار نشود.
وی گفت: رهبری درست فرمودند که حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود که دشمن طمع نکند و نقشه راه آنان را مخدوش می‌کند.
ناظمی اردکانی تصریح کرد: راهبرد تعیین شده رهبری با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسئولین ذی ربط برای آن باید برنامه ریزی داشته باشند.
وی ادامه داد: در مشارکت حداکثری چند عامل مهم است از جمله آن نقش وزارت کشورو شورای نگهبان و سازمان‌های اینگونه است. در عین حال مردم هستند که باید پای صندوق رأی بیایند.
وی اذعان داشت: نهادهای مدنی و دینی و رسانه ملی و دیگر رسانه‌های مجازی و الکترونیکی و مکتبوب هم نقش ایفا می‌کنند.
دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در ادامه تاکید کرد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با ارزیابی درست حضور مردم را با شکوه کرد. در این راه نقش ایمان و امید قوی در میان مردم می‌تواند جدی باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.