• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حسین اوجاقی: توجه به ورزش بانوان، توجه به سلامت جامعه است

  • 07 اردیبهشت 1401 - 12:44
حسین اوجاقی: توجه به ورزش بانوان، توجه به سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقات والیبال بانوان در ماه مبارک رمضان با عنوان «همیاری بانوان شاغل» با حضور ۸ تیم از اصناف و مشاغل مختلف برگزار و در پایان، تیم های «نظام مهندسی استان تهران»،«کرمان خودرو» و «سازمان ورزش شهرداری تهران»، به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم «شهرداری پردیس»، عنوان تیم اخلاق را از آن خود کرد.

اوجاقی: مشارکت فزاینده بانوان در عرصه ورزش، قابل تحسین است

در آیین اختتامیه این دوره از رقابت‌ها که شب گذشته (۶ اردیبشهت ماه) در مجموعه ورزشی آمنه برگزار شد، رئیس سازمان ورزش شهرداری پایتخت، ضمن ابراز مسرت از مشارکت فزاینده بانوان در عرصه ورزش، تأکید کرد: اگر چه این مسابقات همچون هر رقابت دیگری، با برتری چند تیم به پایان رسید، اما از نظر من، تمامی تیم ها برنده اند، زیرا حضور در عرصه ورزش، اقدامی قابل تحسین است که اثرات نیکویی بر فرهنگ و سلامت جامعه بر جای می گذارد.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود، توجه به ورزش بانوان را توجه به سلامت جامعه خواند و افزود: یکی از پایه های سلامت در هر جامعه، توجه به ورزش همگانی بانوان است. از سوی دیگر فراموش نمی کنیم که هر زمان فرصتی مهیا شد و امکانات مطلوب در اختیار این قشر قرار گرفت، در عرصه بین المللی نیز خوش درخشیدند و مایه مباهات کشور شدند.

میرزایی: توزان و توسعه در ورزش، در گرو نگاه عدالت محور است

مرجان میرزایی؛ معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز از نگاه عدالت محور مدیریت ارشد این سازمان سخن گفت و افزود: احیای مسابقات جام رمضان در ۳ رشته والیبال، بدمینتون و بسکتبال، بر نگاه عدالت محور ریاست سازمان ورزش صحه می گذارد و همین موضوع، انگیزه خدمت در این عرصه را مضاعف می کند.

گفتنی است این مسابقات به همت معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش با حضور تیم های مرکز وکلای استان تهران، نظام مهندسی استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهریار، سازمان ورزش شهرداری تهران، کرمان خودرو، ماشین های اداری پایتخت، شهرداری پردیس و وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ۲۵ فروردین ماه در مجموعه ورزشی آمنه آغاز و ششم اردیبشهت ماه جاری با برگزاری دیدارهای رده بندی، فینال و آیین اختتامیه در همین مجموعه، به پایان رسید.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20718

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.